Én, MaiMami- lenni, írni, felvenni, fejlődni

Sziasztok!

Olcsi vagyok, notorius visszatérő a blogolás világába. Általában mindig arról kezdek egy blogot, ami aktuálisan a legfontosabb az életemben- ez gyakran sokrétű, több témát érintő blogokat szül.



Valahol az egyetem elején kezdtem blogolni, 18 éves zavarodott tiniként. Az elírások, gixerek, 'jóleszezígyis' gyakori barátaim voltak. Mára sikerült beérnem egy picit, így az értelmi, stílus-és tartalombéli igényesség is fontosabb lett számomra. Most ezzel a lendülettel kezdem meg a blogot, mely videócsatornám kiegészítőjeként jön létre. A csatorna egyébként eredetileg korábbi, kevésbé érett blogom kis barátja volt. Akkor főként a sminkelés megtanulása, diy, esküvőzés, plusz mindenféle komolytalan dolgok voltak a témáim.




 Mára ez is változott, ahogy az életem. Egyetemistából kétdiplomás drámatanár, kislányból pedig magam is anya lettem.  Vannak persze dolgok, amik nem változtak: a méretem, a világ dolgai iránti érdeklődésem, a sok mondandóm, a bohókásságom, sminkszeretetem, valamint a dekor és az esküvő által kínált témák iránti lelkesedésem.

Milyen témákra számíthatsz? Bármire, ami fontos az életemben! Babázósdi, háziasszonylét, smink, diy/kreatív, plus size élet, egyetemi tippek, esküvő, elmélkedés, de akár a nevelőszülőség is.




 A blogon ezek által keresem magam végnélkül. Tarts velem!

Instagram: @olcsi1991
Facebook:  https://www.facebook.com/maimamivlog/ -- itt szólok, ha live lesz!
e-mail: pillangovilaga@gmail.com
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCZ9BeT9l-TW9TNzTamrz1lQ

Megjegyzések

Megjegyzés küldése