PlussizeOutfit #1 - Óda az olajzöld szoknyához



Sziasztok!

Mint korábban ígértem, jönnek a plus size posztok a blogra. Íme az első!


Van nekem ez a szemetgyönyörködtető olajzöld szoknyám, amit a tesóm esküvőjére varrattam. Egyszerűen beleszerettem az anyagba, ami olajszerűen színesedik el, ahogy hullámzik a szélben. Barnás- bordós tónusú maga a zöld is, de főként amikor fénylik. Remekül passzol a szem-és hajszínemhez.
Oly sokszor megfordul a fejemben a gondolat, hogy veszek egy nagy levegőt, és úgy öltözödöm, ahogy igazán szeretnék, merészen, esetleg kreatívan párosítva, ahogy Carrie Bradshaw. Most egy picit így tettem. 

A felsőt, ami vékony, kötött anyag, anyu barátnőjétől kaptam. Gyakran turiz nekem. Sajnos a fotókról pont a lényeg maradt le, a háta. Egy vonalszerű összekötés alatt egy kis háromszög kivágás teszi különlegessé.




 A kiegészítők az arany-nude vonalon mozognak. A szalmakalap egy egyszerű kínai darab, ráadásul nem is az enyém. A nyakláncból nem sok látszik, de a kedvenceim közt van. Aranyszín láncocskák (3 sor) egymás alatt, rajtuk kis kör függővel. Letisztult, elegáns. Az ára 1-2 dollár közt mozog. Nagyon szeretem, ahogy a karperecet is , ami szintén ilyen árban található az Aliexpresszen.
Szinte már nem is meglepő, hogy a fülbevaló is Keletről érkezett hozzám 3-5 hét alatt :) Egyébként egy nagyon szép darab. A pár másiikja kisebb, bejön ez a felemás stílus. (Halkan jegyzem meg, hogy a matt ajakkrémem is onnan származik.)
Ti milyen eseményre vennétek fel ezt a kicsit csinosabb szettet? Milyen cipőt választanátok?


CsodaSzép napot nektek!Sziasztok!

Instagram: @olcsi1991
Facebook:  https://www.facebook.com/maimamivlog/ -- itt szólok, ha live lesz!
e-mail: pillangovilaga@gmail.com
Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCZ9BeT9l-TW9TNzTamrz1lQ

Megjegyzések

Megjegyzés küldése